+48 52 320 06 88 kontakt@cstcoaching.pl

Profesjonalna obsługa trudnego klienta online

00028
147.00zł
Dostępny
1
Szczegóły produktu
Marka: CST
Cena za sztukę: 119,51
Jednostki w produkcie: sztuka

Profesjonalna obsługa trudnego klienta - warsztaty online,

sprawdź terminy: KALENDARZ WYDARZEŃ CST

Te warsztaty są dla Ciebie, jeżeli:

  1. Ty lub Twoi pracownicy mają trudności z obsługą klienta,
  2. Odczuwasz stres na myśl o kontakcie z klientem,
  3. Stresujesz się podczas pracy z trudnymi klientami,
  4. Chcesz poprawić swoje wyniki sprzedażowe.


DLA KOGO?

  • pracownicy obsługi klienta,
  • handlowcy,
  • kadra zarządzająca sprzedażą.

PROGRAM

Rozpoczęcie warsztatów 16:00 - Przerwa 17:25 - 17:35

1. Wprowadzenie do tematu

a. przedstawienie trenera,

b. cele szkoleniowe, agenda,

c. kontrakt, oczekiwania uczestników,

d. identyfikacja trudności w obsłudze klienta

e. identyfikacja tzw. trudnego klienta,

f. ćwiczenia praktyczne.

2. Samoświadomość siebie w pracy z trudnym klientem.

a. zarządzanie stresem,

b. zasobność i sprawczość,

c. ćwiczenia praktyczne

3. Praca z tzw. Trudnym klientem

a. weryfikacja zachowań klienta,

b. asertywność i empatia,

c. przykładowa rozmowa z trudnym klientem,

d. higiena psychiczna,

e. ćwiczenia praktyczne

4. Informacja zwrotna ze szkolenia

20:00 koniec warsztatów


Prowadząca

Anita Orzechowska

Master Counseling & Coaching, Leadership & Executive Coach, Coach Kryzysowy i Financial Development Counselor. Pracowała przez 18 lat ze strukturami sprzedaży, zarządzając procesami. Od 20 lat pracuje kompetencjami coacha. Od 9 lat jest konsultantem zewnętrznym, pracuje jako: audytor, mentor, coach, superwizor dla menedżerów, mentorów, coachów, trenerów. Pracuje w zakresie miękkiego HR, zarządzania, sprzedaży, tworzenia kultury organizacyjnej. Specjalizuje się w pomocy organizacjom w: sytuacjach kryzysowych, konfliktach, w wyjściu z kryzysu emocjonalnego, silnym stresie, uzyskaniu równowagi oraz we wzroście pokryzysowym, rozwoju jednostki i organizacji. Pracuje indywidualnie, grupowo z menedżerami i specjalistami. Jest praktykiem stosowanej: psychologii kryzysu, psychologii pozytywnej, psychologii coachingu.

LOGISTYKA:

1. Ograniczona liczba osób,

2. 4 godziny konkretnej wiedzy praktycznej i ćwiczenia,

3. Spotkanie za pośrednictwem ZOOM.

4. Dostęp do nagrania z warsztatów na okres 30 dni.

Po rejestracji otrzymasz maila z potwierdzeniem oraz linkiem do spotkania. DO POBRANIA INSTRUKCJA REJESTRACJI NA APLIKACJĘ ZOOM: POBIERZ INSTUKCJĘ DO POBRANIA INSTRUKCJA OBSŁUGI SYSTEMU DO PRACY ZDALNEJ ZOOM: POBIERZ INSTRUKCJĘ

To jak gotowy/a na rozwój?

Zapisz ten produkt na później