Coaching Kryzysowy menadżerski 1 sesja online
COACHING KRYZYSOWY MENADŻERSKI 1 SESJA ONLINE - USŁUGA ZDALNA
COACHING KRYZYSOWY MENADŻERSKI JEST DLA CIEBIE JEŻELI:
- potrzebujesz rozwiązań na sytuacje kryzysowe i realizacje założonych celów,
- doświadczasz wypalenia zawodowego, podejrzewasz wypalenie zawodowe,
- pracujesz pod wpływem dużego stresu, obciążona/y ciągłym ryzykiem, presją i wyzwaniami.
- pracujesz w środowisku konfliktowym, z dużą rotacją, brakami kadrowymi,
- chcesz wzmocnić efektywność osobistą w zakresie zarządzania organizacją, działem, zespołem.
Przed zamówieniem lub po wybierz:
- termin konsultacji online: TERMINARZ KONSULTACJI
- termin pierwszej sesji: TERMINARZ SESJI PŁATNYCH
COACHING KRYZYSOWY MENADŻERSKI PRZEZNACZONY JEST DLA:
- Właścicieli i menadżerwów z mikro i małych przedsiębiorstw.
- Menadżerów, kadry zarządzającej małymi, średnimi i dużymi przedsiębiorstwami, pracowników działów HR.
CEL COACHINGU KRYZYSOWEGO MENADŻERSKIEGO
1. Pomoc w wyjściu z kryzysu, wsparcie emocjonalne, szukanie możliwości rozwiązań dla trudnych sytuacji biznesowych, rozwój pokryzysowy.
Możesz skorzystać z Naszej propozycji obszarów pracy lub zaproponować własne potrzeby.
PROGRAM RAMOWY SPOTKAŃ:
- Pierwsze spotkanie: rozpoznanie stanu obecnego, zapoznanie się z charaktrystyką problemu/ów, zapewnienie bezpieczeństwa. Diagnoza kryzysu.
Kolejne spotkania Faza interwencyjno-mentoringowa
- Ocena sytuacji, identyfikacja obszarów, które wymagają pomocy, wsparcie emocjonalne.
- Określenie obszarów do pracy.
- Definiowanie zasobów, źródeł sytuacji kryzysowych.
- Dbanie o energie mentalną, redukcję stresu.
- Rozważanie rónych możliwości poradzenia sobie z problemami.
- Tworzenie planu działania, zadania domowe, praca między sesjami.
Faza coachingowo – rozwojowa
- Wsparcie aktywizujące wzrost pokryzysowy. Praca z emocjami.
- Pozytywne przewartościowanie Twojej roli jako menadżera.
- Zmiana myślenia w roli menadżera.
- Praca nad wizją przyszłości Ciebie jako menadżera.
- Kształtowanie odpowiedzialności lidera, praca na wartościach i przekonaniach.
- Wyznaczenie celów zawodowych/biznesowych.
- Poszukiwanie alternatywnych rozwiązań do minimalizowania wpływu sytuacji kryzysowych na osiągnięcie zakładanych celów w przypadku ich wystąpienia.
- Wyznaczanie ról i zadań adekwatnych do przyjętego planu wdrożenia, dopasowanych do kluczowych kompetencji podległych pracowników i posiadanych przez nich zasobów.
- Ustalenie harmonogramu i wdrażanie planu działań.
PRZED WŁAŚCIWĄ SESJĄ COACHINGU KRYZYSOWEGO MENADŻERSKIEGO OTRZYMASZ:
- Informacje dotyczące zakresu i formy prowadzonej sesji.
- Informacje czym jest kryzys, kryzys emocjonalny, interwencja kryzysowa i rozwoj pokryzysowy w formie coachingu, czym różni się od innych form wsparcia/pomocy: psychoterapii, pomocy psychiatrycznej, poradnictwa psychologicznego oraz jaka jest istota, funkcja i przebieg.
- Rozmowę wstępną podczas której, osoba prowadząca i klient będą mogli scharakteryzować właściwą formę i rodzaj pracy oraz możliwości współpracy.
- Informacje jeżeli zakres tematyczny, obszar, stan klienta nie będą wpisywały się w zakres Coachingu Kryzysowego, osoba prowadząca poinformuje klienta o innych możliwościach.
- W przypadku zlecenia przez organizacjęspotkanie trójstronne dotyczące zakresu, celu procesowego, poruszanych zagadnień.
- Dokumenty: Kontrakt, Warunki Ogólne, Warunki Szczególne, jako istotne elementy bezpiecznej pracy dla prowadzącego i jego klienta.
W TRAKCIE SPOTKAŃ COACHINGU KRYZYSOWEGO MENADŻERSKIEGO OTRZYMASZ OD PROWADZĄCEGO:
1. Faza interwencyjno – mentoringowa
1. Zostaniesz wysłuchany w bezpiecznej relacji:
- bez oceny,
- bez krytyki,
- bez oskarżeń,
- bez nacisku.
2. Dostaniesz przestrzeń do:
- wyrażenia emocji,
- bycia sobą,
- możliwości ekspozycji swojego stresu, kryzysu, bezradności.
3. Otrzymasz wsparcie w uruchomieniu Twoich zasobów, o ile Twój stan będzie na to pozwalał.
4. Otrzymasz wsparcie w szukaniu rozwiązań, jeżeli będzie na to przestrzeń, a Ty będziesz gotowa/y.
W fazie coachingowo-rozwojowej
1. Otrzymasz przyjazną atmosferę do generowania rozwiązań w kwestii dalszego postępowania w obszarze zawodowym lub/i biznesowym lub/i życia prywatnego.
2. Wrażliwość na potrzeby i oczekiwania.
3. Gwarancję najwyższej jakości prowadzonej usługi z uwzględnieniem eksperckiej wiedzy dotyczącej metod i narzędzi odpowiadających konkretnej sytuacji.
4. Jeżeli zostanie tak uzgodnione – pisemną informacje zwrotną.
5. Otrzyma informacje o możliwościach dalszej pracy w wybranej sferze.
CO MOŻESZ ZYSKAĆ?
- W ZALEŻNOŚCI OD ILOŚCI SESJI, GŁEBOKOŚCI KRYZYSU, ZŁOŻONOŚCI PROBLEMÓW:
- Rozpoznanie rodzaju kryzysu oraz jego głębokości.
- Pomoc w nazwaniu lub/i przyjrzeniu się emocjom.
- Normalizacja Twojego stanu, jeżeli to kryzys emocjonalny – jesteś zdrowym człowiekiem, a to co się z Tobą dzieje to naturalna reakcja organizmu.
- Redukcja stresu, przywołanie spokoju, szukanie możliwych dróg wyjścia z trudnej sytuacji.
- Wyjście z kryzysu emocjonalnego, odbudowa energii mentalnej.
- Powrót do Twojej normy psychologicznej i praca nad rozwojem pokryzysowym.
- Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, zapobieganie konfliktom, zrozumienie mechanizmów delegowania zadań.
- Opracowanie planu własnego rozwoju w kontekście pozyskania niezbędnej wiedzy i umiejętności do dalszego rozwoju zespołu, działu, organizacji.
- Przygotowanie planów rozwoju lub wdrożenia planów strategicznych w działania operacyjne.
- Wzmocnienie osobistej efektywności w pracy w zmiennym środowisku opatrzonym sytuacjami kryzysowymi i stresem.
WIĘCEJ O COACHINGU KRYZYSOWYM, CZYTAJ .......
LOGISTYKA, TERMIN ROZPOCZĘCIA:
- W czasie dowolnym momencie możesz wykupić usługę i umówić się na konsultacje lub/i następnie wybrać termin pierwszej sesji.
- W przypadku świadczenia usługi stacjonarnie w innym miejscu niż biuro CST Coaching lub poza Bydgoszczą dochodzą koszty świadczenia usługi.
- Sesja coachingu kryzysowego menadżerskiego - od 45 do 90 minut.
- W razie konieczności charakter usługi może zostać zmieniony do spotkań rozwojowych mentorsko-coachingowych lub innej formy wsparcia.
Prowadząca:
Counselor, Certyfikowany Coach Mentor Kryzysowy IPTK, Akredytowany Coach i Superwizor Izby Coachingu, Akredytowany Coach ICF PCC, Mentor Coach ICF, Akredytowany Mentor i Coach EIA Senior Practitioner EMCC, Master Praktyk NLP, Magister Doradztwa i Coachingu, Dyplomowany i Certyfikowany Coach, Trener kompetencji coachingowych, komunikacja, sprzedaż i produkcja, Mentor i Doradca biznesu.
Sesje odbywają się - online - za pośrednictwem systemu do pracy zdalnej, ZOOM
DO POBRANIA INSTRUKCJA REJESTRACJI NA APLIKACJĘ ZOOM: POBIERZ INSTRUKCJĘ
DO POBRANIA INSTRUKCJA OBSŁUGI SYSTEMU DO PRACY ZDALNEJ ZOOM: POBIERZ INSTRUKCJĘ
W pakiecie taniej MOŻESZ WYBRAĆ OPCJĘ PAKIETOWĄ: COACHING KRYZYSOWY MENADŻERSKI PAKIET 12 SESJI ONLINE
To jak gotowy / gotowa na pomoc?